5 grudnia 2023

Parasole z nadrukiem i ich wykorzystanie w reklamie

Gadżety reklamowe to jeden z najefektywniejszych sposobów na budowę pozytywnego wizerunku marki w oczach konsumentów oraz partnerów biznesowych. Niesłychanie dobrze w tej roli sprawdzają się dodatki, które wykorzystujemy każdego dnia – w szczególności, jeśli bywają w istocie użyteczne. Stąd właśnie tak dużo przedsiębiorstw promuje się przy pomocy długopisów, latarek czy notesów. Wśród gadżetów promocyjnych coraz większą rolę odgrywają parasole – to w końcu sprzęt, którego chętnie używa gros osób. Poza tym parasole wyzwalają same pozytywne skojarzenia – szczególnie te związane z bezpieczeństwem oraz opieką.

Parasole z logo – zalecane firmom medycznym oraz instytucjom finansowym

Jak wzmiankowaliśmy we wstępie, parasole asocjujemy zwłaszcza z zabezpieczeniem przed opadami i wynikającym z tego poczuciem spokoju. Ciężko byłoby znaleźć bardziej pozytywne skojarzenia. Konsumenci lub kontrahenci, którzy zostaną obdarowani takim gadżetem, zapewne docenią gest i wyrobią sobie pozytywne zdanie o promującym się podmiocie. Dlatego właśnie parasole z logo firmy szczególnie dobrze sprawdzają się w marketingu podmiotów, których głównym zadaniem jest zagwarantowanie klientom ochrony przed przeróżnymi niebezpieczeństwami. Co prawda z ich pomocą promują się rozmaite marki, niemniej jednak rekomendowane są one zwłaszcza ośrodkom świadczącym usługi medyczne, instytucjom finansowym lub ubezpieczycielom.

Parasole z nadrukiem – jak dobrać odpowiedni typ do promowania marki?

By klient lub kontrahent faktycznie był usatysfakcjonowany otrzymanym parasolem, ten powinien być niezawodny. Z tej przyczyny wybierając parasole z logo firmowym warto zwrócić uwagę na szczególnie ich jakość i działanie. Ze względu na swobodę ich przenoszenia, idealnym wyborem są parasole teleskopowe, które łatwo można schować nawet w niewielkiej torebce.