Koszulki z nadrukiem to nie tylko doskonała forma promocji firmy, ale również oryginalny pomysł na prezent. Jak można posłużyć się personalizowanymi koszulkami? Jakie technologie nadruku stosuje się aktualnie do produkcji tego typu gadżetów?
Koszulki z nadrukiem i ich zastosowanie nie tylko w promocji
T-shirty są szeroko stosowane w reklamie – służą do promocji przedsiębiorstw, sprzedawanych produktów oraz konferencji. Koszulka z oryginalnym tekstem może być wręczana uczestnikom wydarzeń sportowych bądź targów edukacyjnych. Logo firmy nadrukowane na t-shirt jest wyraźne i szybko ściąga uwagę ewentualnych odbiorców. podkoszulki z nadrukiem można również wykorzystać do integracji osób zatrudnionych razem w wydziale, np. jako element wspólnej identyfikacji nakładany w trakcie wyjazdów lub eventów firmowych. W dodatku koszulki ze spersonalizowanych nadrukiem można wykorzystać w życiu prywatnym – to wspaniały pomysł na prezent, m.in. z okazji uzyskania dyplomu, dnia urodzin lub Dnia Babci. Spotkanie w gronie przyjaciół i rodziny przeniesie się na zupełnie nowy poziom, jeśli wszyscy obecni założą t-shirty z dowcipnym napisem.
Koszulki z nadrukiem – jakie stosuje się techniki druku?
t-shirty reklamowe powstają przy zastosowaniu najlepszych technologii nadruku. Z reguły jest nim sitodruk, innymi słowy proces, w którym pojedynczy kolor obrazu jest odzwierciedlony osobno na siatce, na przykład metalowej lub z włókien. Potem farba przeznaczona do tkanin jest przetłaczana przez tę sztancę. Powstałe tą metodą teksty lub grafiki są niezwykle wytrzymałe – podkoszulki można prać wielokrotnie bez obaw o zniszczenie nadruku. Sitodruk pozwala na wykorzystanie właściwie dowolnego koloru, jak również uzyskanie ciekawych efektów, między innymi gradientów, przy czym opłaca się zwłaszcza przy dużych nakładach. Do produkcji gadżetów reklamowych wykorzystuje się także tampodruk, flock, termodruk oraz transfer cyfrowy. Termotransfer nadaje się do niewielkich druków – nawet jednej sztuki! Technika ta polega na wgrzaniu na tkaninę folii flock albo flex. Ta metoda również wyróżnia się wysoką wytrzymałością.
Zobacz także
Mało klientów? Pomoże agencja SEO
Private blog network, czyli PBN – do czego służy?
Buyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?