Niepowtarzalna oferta tworzenia i pozycjonowania stron www
Pozycjonowanie stron to wiele działań, które mają na celu poprawienie obecności stron w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co w efekcie powinno skutkować zwiększeniem dochodów firmy. Drugim plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności usługi, produktu bądź samego brandu.
Google ocenia każdą stronę internetową na podstawie plus minus 200 różnych wskaźników. Wynik tej diagnozy decyduje o tym, na której pozycji strona lub jej podstrona pokaże się użytkownikowi przeglądarki w SERP na konkretną frazę. Za najistotniejsze czynniki rankingowe fachowcy ds. SEO uważają m.in. PageSpeed, jakość treści, a takżelinkowanie (on-site i off-site).
Wstukując w przeglądarkę Google jakąś frazę, internauta dostaje listę stron, które algorytm uznał za najbardziej dopasowane do powyższego hasła. Jakie strony wyświetlają się w wynikach na pierwszych pozycjach? Z reguły te, których zawartość jest niepowielona z innych witryn i dobrze wypełniona właściwymi frazami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma także właściwie zoptymalizowany kod HTML, prędkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na urządzeniach przenośnych, lecz i desktopowej), a także ilość stron internetowych publikujących odnośniki do naszej witryny.
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych – zleć to specjalistom z firmy SEO
Google systematycznie poprawia algorytm, zatem zaleca się oddać pozycjonowanie oraz optymalizację stron i sklepów www zawodowcom. Odpowiednim wyborem jest agencja SEO posiadająca wieloletnią praktykę w takich działaniach. W takich firmach pracuje szereg specjalistów nie tylko od optymalizacji, ale także social mediów czy kodowania. Zlecając pozycjonowanie strony zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne działania, które także rozwiną firmę.
Otwierasz biznes? Pozycjonowanie w Google to teraz konieczność!
Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta adresowana do zarządców stron internetowych, których zadaniem jest prezentacja i sprzedaż usług czy produktów firmy. Decydując się nawet niszowy biznes nierozważnie jest w dzisiejszych czasach nie posiadać strony firmowej lub ją utworzyć, jednak zrezygnować z jej pozycjonowania. Biznes to nieustanne starania o pozyskanie nowych klientów. Według badań blisko 97% osób szuka w internecie informacji o lokalnych markach, co jasno pokazuje do jak ogromnej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu lub strony w Top3 wyników wyszukiwania bardzo zwiększa prawdopodobieństwo, iż internauta wybierze nasze usługi.
Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]
Zobacz także
Chcesz zwiedzić ciekawe miejsca w Małopolsce? Koniecznie sprawdź ten portal!
Wygodny i tani parking przy lotnisku w Balicach – zalety
Jak wyglądają badania psychologiczne kierowców