Więcej informacji o optymalizacji sklepów.
Wydałeś fortunę na swoją stronę www, jednak ona nie zdobywa nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprogramowana i posiada najnowsze technologie, ale klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo Twoich starań? Najpewniej powód tkwi w niskiej zauważalności w sieci. Klienci zwykle używają Google – dobry biznesmen musi więc zatroszczyć się o to, aby stronę jego przedsiębiorstwa użytkownicy znaleźli bez większych trudności. Jak to zrobić? Należy skoncentrować się na witrynie, modyfikując ją z myślą o wytycznych Google.
Zasady optymalizacji stron
Optymalizacja strony to wszystkie modyfikacje polegające na dopasowaniu witryny do wytycznych Google. Są to tak modyfikacje HTML serwisu, jak i uzupełnienie jej właściwą treścią. Jest to szczególnie ważne z uwagi na to, że boty wyszukiwarek oceniają witryny według odgórnie określonych wytycznych – ważne jest na przykład semantyczne użycie tagów HTML oraz nasycenie fraz kluczowych.
Optymalizacja stron – komu zlecić?
Optymalizacja stron to działanie wymagające dużej wiedzy o wciąż modyfikowanych algorytmach amerykańskiego giganta – dlatego również złym pomysłem okaże się samodzielne modyfikowanie strony według dostępnych w internecie tutoriali. Zdecydowanie lepiej zrobimy powierzając to dobrej firmie SEO oraz rozpatrując to jako inwestycję – dochody notowane przez nasze przedsiębiorstwo mogą podnieść się już po kilku tygodniach od wykonania optymalizacji.
Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]
Zobacz także
Co warto wiedzieć o badaniach wysokościowych
Dlaczego badania operatorów są takie ważne?
Jak wybrać lokal na chrzest i inne porady dotyczące jego organizacji